Dinsdag 17 januari

Hello,

Deze schooldag ook weer overleefd! Nou het viel wel mee op zich, sowieso lekker rustig begonnen, ik hoefde pas tien over negen weg. De rest was niet zo boeiend haha. Thuis een opdracht van Nederlands gemaakt, Frans en Duits geleerd. Zo nog een halfuurtje natuur- en scheikunde leren voor repetitie morgen en dan eten en even omkleden. Daarna nog wiskunde maken, geschiedenis en latijn leren… valt allemaal wel mee dus. Vanavond komen er mensen voor m’n moeder dus ga ik boven Glee kijken ofzo alleen die tv is heel klein + slecht, dus anders gewoon lezen ofzo.
En ik keek net op het digibord, morgen eerste twee uur vrij ;D Dan hoef ik pas kwart over 10 weg dus tot 8 uur in m’n bed denk ik en dan douchen, posten, misschien nog iets leren. Exactly what I need ♥

xoxo

Tumblr_lm7q89nlll1qcrsn7o1_500_large
Vonden jullie het ook zo koud vandaag?

Geef een reactie

