Woensdag 18 januari

Hé everyone ♥

We kunnen woensdag ook weer afvinken, yeah gaat snel, ten minste bij mij dan. Maar ja vandaag was ook niet zo zwaar: om kwart over tien ging ik dus pas richting school, nog eventjes pauze en toen duits & wiskunde gehad, pauze en toen gym. We gingen eerst badmintonnen en ik had gewoon een 7 ervoor! Had gerekend op een 6 dus was heel blij want als ik een 6 had gehad stond ik waarschijnlijk een 6,4 en dan stond er een 6 op m’n rapport, waar ik geen zin in heb. ;$ Daarna hadden we nog piepjes/shuttle run test pfoee ik had helemaal een droge keel, die 5 minuten ofzo waren echt zoo slopend x___x. Had echt de behoefte om gewoon neer te vallen. Dat heb ik gelukkig pas gedaan na trap 6 dus had een 6,5 alleen het was eigenlijk nog oefenen, die van volgende week telt pas echt mee. Dan wil ik eigenlijk nog even doorrennen voor een 7, moet lukken toch? Toen nog een NS repetitie,  ging op zich wel.
M’n huiswerk valt ook heel erg mee vandaag; logisch, want ik had maar twee leervakken (en NS maar dat was dus een repetitie). Dus moet zo gaan leren voor geschiedenis repetitie morgen geeenzin en eventjes kijken naar latijn en ak ofzo. Morgen heb ik het waarschijnlijk wel weer druk namelijk. En vanavond heb ik nog cathebak.. bijna vergeten (:

xoxo

Tumblr_lwqji7j2pv1qbuis5o1_500_large

Geef een reactie

