Donderdag 19 januari

Dear one,

Daar ben ik weer ghehe. Vanmorgen bofte ik echt enorm; ik mocht door de regen fietsen, yáy! Dus regenbroek maat M aangedaan, lekker over de helft van m’n gympen heen en dan nog een te kleine regenjas. Beter 20 minuten er niet uit zien dan een hele dag nat zijn. Ik had het echt superheet toen ik op school aankwam dus snel alles uitgedaan (en toen mocht ik nog eens drie trappen op haha). Maar ik was ten minste droog. En mijn niet watervaste mascara zat er nog gewoon op 😀
Toen heb ik me door de uren heen gesleept en het zesde nog een repetitie geschiedenis gemaakt, die ging echt verrassend goed! Dus ik hoop op een 8 ofzo. Huiswerk viel wel mee, maar ik zat best lang op Latijn, woordjes leren. En nu zit ik lekker in m’n pyjama. ♥ volgende week elke dag een toets dus ik moet nog eventjes woordjes van Nederlands doen en naar een tekst van Latijn kijken (zo zei die man het letterlijk… iets duidelijkere opdrachten zijn ook oke hoor ^^) en daarna gewoon nog biologie en duits & ak doorlezen ofzo. Dan tv-kijken en vroeg m’n bed in althans dat ga ik wel proberen want ik was echt moe en op vrijdag ga ik ook niet vroeg naar bed. nou;

xoxo

Tumblr_lxrmmr63dk1r5d9q3o1_500_large

2 gedachten over “Donderdag 19 januari

  1. Je had er ook best bij mogen zetten dat we na ongeveer 3 maanden weer sochtend bij het stoepje afgesproken hadden! Dat is namelijk best belangrijk! xd

Geef een reactie

