Grateful

Hey!

Ik denk dat je, als je een beetje positief wilt kijken, eerst moet bedenken wat je allemaal hebt, en waar je dankbaar voor kan zijn. Dan kan je ook positief zijn omdat je die dingen hebt. Het heeft denk ik dus een heel sterk verband met elkaar. Daarom wil ik hier een lijstje maken en jou ook een beetje aan het denken zetten…

Ik ben dankbaar voor:
x* Weekend, want als ik dat niet had, was ik onder de hand echt al ingestort.
x* M’n bed, waar ik elke nacht negen geweldige uurtjes heb <33.
x* M’n gezin en familie, omdat het altijd zo gezellig is!
x* M’n hersenen, daar mag ik toch echt wel heel blij mee zijn, omdat ik niet bepaald dom ben.
x* M’n vriendinnen, waar ik leuke dingen mee doe, droge/leuke/serieuze gesprekken mee voer, enz…
x* Iedereen die naar me heeft geglimlacht, als ik down was.
x* Het feit dat ik op tv films kan zien, uit de bieb boeken kan halen, op m’n radio muziek kan luisteren, op m’n computer nog zoveel meer kan…
x* En dat ik naar de manege kan gaan, om daar paarden te zien, en kan rijden ♥!
x* Dat ik naar de kerk kan gaan & ga.
x* M’n kamer, iedereen heeft een stukje privacy nodig.
x* Alle spullen en kleren die ik heb.
x* Alle liefde die ik krijg.

… en zo kan ik nog wel even doorgaan. Zie je, eigenlijk is het echt heel onrechtvaardig om negatief te gaan lopen klagen :O

xoxo

Tumblr_lwxz58vth91qckcjqo1_500_large

 

Geef een reactie

