Zaterdag 21 januari

Hello there ☺

Het is weekend! Finally! Dus werd ik vanmorgen heerlijk loom wakker om half 8 (al) en ben ik gaan lezen en ontbijten. Om kwart over negen ging ik aankleden, ik had alleen geen enkel idee wat ik aan moest haha. Toen was ik zo gek om engels en latijn te gaan maken, maarja, dan is dat alvast maar af! =) en zoals je ziet ben ik toen weer eens tekeer gegaan met m’n layout, want ik wilde toch echt wel terug naar m’n vertrouwde Choco thema. De widgets staan hier gewoon in een sidebar wat ik eigenlijk echt veel mooier en handiger vind dan ergens onder mijn posten, dus daar vind je nu een foto, tekst, m’n archief, m’n categorieën en een paar tweets. Ik vind die tweets ook wel gezellig eerlijk gezegd. Maar de widgets kostten wel veel tijd, dus de achtergrond enzo komt nog wel een keer.
Vandaag wordt weer een ik-kick-af-van-mijn-drukke-schoolbestaan zaterdag, oftewel: ik ga zo naar beneden om m’n nagels te lakken, daarna lunchen, en vanmiddag nog een uurtje leren en we gaan van vier tot vijf uur bowlen met het gezin. Lovely ♥
Jullie ook een fijne zaterdag!

xoxo

Tumblr_lxkakcsalx1qgla6ro1_500_large

Geef een reactie

