Maandag 23 januari

Hi,

Here I am again ☺. De maandag ook weer overleefd. Het was weer heeul leuk, ehm, viel wel mee. Nogal saai enzo en huiswerk valt ook weer niet bepaald mee. Maar ik was best wel vroeg thuis dus ik begon om kwart over vier en heb toen drie kwartier achter elkaar geleerd enzo, en heb het meeste nu al gedaan. Over anderhalf uur komen de ouderlingen van de kerk voor huisgesprek waar m’n zus en ik ook een halfuur bij mogen zijn, yés, haha. Daarna om half 9 m’n make-up eraf halen en pyjama aandoen, en dan lig ik om 9 uur ofzo al in m’n bed, eigenlijk best vroeg. ♥ dus nu heb ik nog best wel veel tijd om over een kwartiertje nog even aardrijkskunde & nederlands te gaan leren en ns te maken. En dan heb ik toch nog wat leuks van mijn o-zo-saaie-maandag gemaakt =).

xoxo

Tumblr_ly38aby1zc1qzipvbo1_500_large

Geef een reactie

