Dinsdag 24 januari

Hello (:

Ik heb vandaag niet veel tijd gehad om te posten dus daarom nu pas een post, ook al had ik wel meer willen doen. School was wel leuk hoor, voor zover je het leuk kan noemen. We hadden een nederlands repetitie, die was echt heel makkelijk, vond heel de klas. Dus ben benieuwd naar m’n cijfer ☺. De laatste twee uur hadden we weer kunst & cultuur beeldend en moest ik een musicalfiguur + achtergrond eerst op een karton schetsen en dan overtrekken met oost-indische inkt en dan nog met ecoline inkleuren. die ecoline komt de volgende keer, maar hieronder zie je hoe die tot nu toe is geworden. Best leuk vind ik zelf :’)
Toen ging ik uit school nog even naar het verzorgpaardje van m’n vriendin en toen ik om tien voor half 5 thuis was kon ik me gelijk vol op m’n huiswerk storten, want ik heb morgen een grote so duits en een repetitie ak. Voor de rest valt het wel mee maar heb toch anderhalf uur (en ook andere dingen) moeten leren. Ak hadden we eigenlijk vrijdag en door een roosterwijziging woensdag, dus dat is ook best een beetje flauw, opeens minder tijd om te leren..
Nou ik ga nu maar naar beneden om tv te kijken en dan slapen, morgen hoef ik tot nu toe alleen maar een so frans nog een beetje te leren & een couplet voor een lied van muziek schrijven; er zal vast nog wel wat bij komen, maar ik hoop dat ik dan meer tijd heb om te posten.

xoxo

4qhgy.jpg

Geef een reactie

