Woensdag 25 januari

Hi ♥

Het is al weer woensdag! Dat heb ik heel slecht door, omdat ik normaal gym heb en vanavond cath, maar door m’n nieuwe rooster heb ik nu vrijdag gym en die mevrouw van cath is op vakantie dus bijna niks wijst er meer op dat het woensdag is hihi. Vanmorgen had ik me verslapen; ik heb een wekkerradio en normaal zet ik die om kwart voor 7 en dan lees ik nog een kwartiertje en dan ga ik m’n bed uit, maar ik had hem gister heel zacht gezet toen ik aan het lezen was, dus hoorde ik hem vanmorgen niet, want m’n deken lag er waarschijnlijk ook nog overheen. Dus werd ik om kwart over 7 door m’n moeder wakker gemaakt ‘jij hebt toch niet het eerste vrij ofzo?’ ‘ehm, nee mam… oooops!’
Voor de rest was vandaag wel een leuke dag. Het eerste had ik een repetitie/so Duits, dus was die les eindelijk een keer niet zo saai als ‘ie normaal is en kreeg ik ook geen huiswerk op. Toen een uurtje wiskunde, kreeg te horen dat ik een 8,7 voor m’n repetitie had *blij*. En nog twee uur techniek, natuur- en scheikunde, repetitie ak, engels. Maar voor morgen heb ik alleen maar een so Frans die ik al ken en maakwerk dat ik al af heb, lovely! Dus heb ik gewoon een beetje voor de rest van de week gedaan en zo eten – douchen – online en nog beetje ‘leuk’ huiswerk (waar je niet 100% concentratie voor nodig hebt ☺).

xoxo

Tumblr_lvr47bhtog1qi7tv5o1_500_large

 

Geef een reactie

