Donderdag 26 januari

Hi =).

Jammer genoeg had ik niet vrij zoals sommige andere scholen omdat de leraren gingen staken, maar ik had wel het eerste uur vrij dus kreeg ik een ontbijtje op bed :$ en kon ik lekker rustig aan doen. De lessen waren niet zo heel verschrikkelijk maar toen het zevende wiskunde in een lokaal met ramen en deuren dicht en de leraar is geen echte leraar met opleiding ofzu dus chaos overal, langste stilte was halve minuut. Sleeechte invloed op m’n humeur dus en ik was blij toen de bel ging. Maarja kom je buiten, miezert het net zoals ’s morgens. En na een hele hoop miezer kwam er een stortbuitje, tja zat ik precies in. Dus kwam doorweekt en met een slecht humeur thuis aan, fijnn! ;D
Gelukkig is dat eigenlijk al helemaal weggetrokken en heb ik het huiswerk voor morgen al wel goed genoeg gedaan om er mee te stoppen hihi. Volgende keer beter, ik heb geen zin om alles helemaal zorgvuldig te gaan doen. =3
Morgen heb ik piepjestest en ’s middags nog paardrijden, hmmm wordt ‘m niet helemaal… Bovendien vind ik gym niet echt leuk dus dat kun je eigenlijk maar beter gehad hebben op vrijdag, maarja. ^^ ik ga wel even m’n best doen bij de piepjestest, als ik een 7 haal moet ik echt even doorbijten nee niet m’n beste kant maar sta ik wel weer een 6,8 wat ik stiekem wel wil. Dus dat wordt doel voor ogen en rennen, wish me luck!

xoxo

Tumblr_ly9x49o0ue1qdkjypo1_500_large

Geef een reactie

