Positivity, everywhere

Hello,

Ik was even lekker aan het kijken op Girlscene, en toen kwam ik opeens twee posten tegen die ook ‘positief’ waren. Natuurlijk wilde ik die ook met jullie delen! Als eerste een plaatje met positieve quotes:

Een beetje positiviteit

Justin Timberlake, Avril Lavigne, Taylor Swift, Johnny Dep, Jennifer Anniston, Madonna, Cameron Diaz, Penelope Cruz, Christina Aguilera, Oprah Winfrey, Audrey Hepburn, Coco Chanel, Oscar Wilde, Carrie Bradshaw, Blair Waldorf, Wayne Oyen, Confucius; waarschijnlijk klinkt de helft je wel bekend in de oren. En ook zij gaan voor positiviteit, dus laat je inspireren!

En dan nog een post, ‘ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk’…:
http://www.girlscene.nl/lifestyle/alle_columns_lezen/2011/juli/column_ik_ben_vandaag_zo_vrolijk_zo_vrolijk_zo_met deze mooie quotes erin:
‘The happiest people don’t have the best of everything, they just make the best of everything.’
‘You haven’t lost your smile. It’s right under your nose. You just forgot it was there.’
‘Be thankful for what you have; you’ll end up having more. If you concentrate on what you don’t have, you’lll never, ever have enough.’

En nog een quote van mezelf, die ik ergens een keer heb opgevangen:
‘You can be sad because a rose has thorns, but you can also be happy because a thorn has a rose.’

xoxo

Geef een reactie

