Zaterdag 28 januari

Hello ♥,

Weekend. Eindelijk <3. Gisteravond kwamen mijn opa & oma nog even binnenwaaien, gezellig. Vandaag werd ik om 8 uur wakker, toen lezen, eten, aankleden, bed opmaken, opmaken en nu lekker achter m’n computer. Ik heb niet echt dingen te doen voor school ofzo want volgende week is het ‘topweek’ en nu heb ik voor maandag alleen bio om even door te lezen ofzo en nog wel iets voor dinsdag, woensdag en donderdag maar ik ben maandag kwart over 2 thuis, dus lijkt me dat ik dan ook genoeg tijd ervoor heb :).
Dus ik ga zometeen even gezellig iets drinken en dan om half 12 naar de manege, ik heb nog geen idee hoelaat ik thuis ben, als het gezellig is rond vieren en anders rond drieën ofzo. en ik kan gewoon eens een keertje doen wat ik leuk vind zonder huiswerk te moeten doen, looong time ago.
nou ik smeer ‘m, have a great Saturday!

xoxo

Tumblr_lyex7kbqiv1qjzvcco1_500_large

Geef een reactie

