Maandag 30 januari

Hi ☺

Awh I think I’m addicted to today… Want to stay on this day ❤ Eerst had ik tot tien voor twee les maar eenmaal bij het laatste en stomste uur aangekomen – wiskunde -, zat er al een klas in het lokaal… met dezelfde leraar als wij… wauw jammer. Zij hadden erna nog een uur en ze hadden een toets dus jahoor wij mochten weg. Jammer van die pauze maarja was wel 3 kwartier eerder thuis dan ik had gedacht, om tien voor half 2 al. Latijn gemaakt & geleerd, Frans geleerd, Duits geleerd en toen nog even godsdienst & ns & biologie gelezen/geleerd. Oeps en toen was je al klaar om 3 uur!
Ik ga zometeen eens naar beneden en dan nog even de sneeuw trotseren en nieuwe boeken halen bij de bieb en een hele hoop vrije tijd. Na het eten douchen en dan denk ik nog even een keertje naar het huiswerk voor morgen kijken, want dat kende ik nu, maar dat zegt niet dat ik het morgen nog ken ☺
wow ik was net op tijd thuis, voor de sneeuw, daarna sneeuwde het opeens een stuk harder en nu nog steeds! Op de auto’s en garagedaken is al een aardig wit laagje ontstaan, alleen op de grond blijft het nog niet liggen. Het wordt deze week ook aardig koud wat ik gehoord heb… Had ik toch iets liever gehad in de vakantie als ik niet weg hoef, maar zo op m’n kamertje ziet het toch ook wel erg gezellig uit. ❤ en een winter zonder sneeuw wat is dat nou?
Veel succes & plezier met wat je nog aan het doen bent ‘nd have a great day!

xoxo


slechte foto, want hij is genomen vanuit mijn kamer aan de overkant van de straat en toen heel erg bijgesneden, maar er was net een moeder met d’r zoontje sneeuwballen aan het gooien en ik vond het zo schattig en winters, ik weet niet ik vind het echt wat hebben dus daarom bij deze post ❤

Geef een reactie

