Dinsdag 31 januari

Hi dear!

Ik denk dat deze week gewoon leuk is, want ik heb weer niet veel huiswerk (alleen vanavond nog een samenvatting Engels). Dus nu, nog even een kwartiertje posten erop zetten en vanavond, omkleden en dan samenvatting Engels schrijven en denk ik net zoals gisteravond lezen want ik heb echt een heel leuk en spannend boek. ☺
Maar wow, deze week is wel koudd, vanmorgen he m’n vingers en tenen vroren er bijna af en dan moet je nog doodleuk gaan schrijven, auww. Mijn vingers worden altijd supersnel koud terwijl ik ook mensen ken die daar gewoon géén last van hebben. Erg flauw en die twintig minuutjes kunnen me dan ook niet snel genoeg voorbijgaan =S. Ben blij dat ik geen uur ofzo hoef te fietsen!

xoxo

Tumblr_lwz26rf4gm1qjl02uo1_500_large

Geef een reactie

