Woensdag 1 februari

Hé ♥

Het is al woensdag, jeej ❤ School was niet heel erg, behalve dat mijn aardrijkskundeleraar besloot een slecht humeur tegen iedereen te hebben? Maar we hadden het vierde opeens een tussenuur dus heb ik ff m’n kluis opgeruimd, ak gemaakt & naar t parkje gegaan met een vriendin. M’n huiswerk is nog steeds lekker weinig dus heb ik net biologie, grieks & duits eventjes geleerd en dat was alles eigenlijk wel? Zometeen eten (ik zit altijd een halfuur met lekkere geuren voor we gaan eten, hmm♥) dan douchen en door de kou naar cathebak. En dan nog even tv-kijken en slapen, op naar de donderdag.
Trouwens ik kreeg net een mailtje dat we met gym op school, zodra het kan, gaan schaatsen op een slootje ergens in de buurt van de school! Whaha best grappig, maar ik ben niet echt goed in schaatsen ofzo ^.^ en soms zijn we met twee klassen ofzo, nou dat wordt dan behoorlijk druk haha, maar ik heb ook geen idee wanneer het kan want nu zijn er nog best veel sloten waar gewoon hele grote wakken in zitten. We’ll see ☺

xoxo

443720-11-1294444489227_large

Geef een reactie

