The Quiet Place Project

Hello dear reader,

Ik kwam net op een tumblr account en toen kwam ik hierop. Eerst snapte ik de bedoeling niet, maar ik heb ‘m nu redelijk goed door. Ga eerst maar eens naar http://thequietplaceproject.com/thequietplace waar je verwelkomd wordt door een rustgevend muziekje. Just follow the lead… clean your head…

Het is volgens mij een soort van project om zoveel mogelijk mensen dit te laten zien en ik denk dat het heel goed en leuk is gedaan. Ga ook naar http://thequietplaceproject.com/thethoughtsroom/?page=thethoughtsroom&lang= waar je gewoon iets kunt typen dat dan gelijk als een ster naar beneden valt, niemand die het ziet maar het kan wel opluchten.

xoxo

Facebookthumb_largeTumblr_lmbxl3frcf1qa75mco1_400_large

Geef een reactie

