Vrijdag 3 februari

Hello!

Gister had ik geen tijd om te posten, maar er is best veel gebeurd, dat ik toch maar even een post aanmaak. Ik mocht met de auto naar school en eenmaal daar moest ik nog even mijn gymleraar aanspreken. Want wij hadden het derde en vierde gym, maar alle gymleraren laten je gewoon gaan na een uurtje door de kou. Aangezien ik geen zin had in een tussenuur, vroeg ik dus aan m’n gymleraar of dat echt zo was en of we dat tussenuur dan mochten opvullen met het zevende uur. Toen moesten we eerst nog naar de directeur, en toen die instemde langs de roostermaker en waren we dus het zesde uit. =’) Maar eenmaal in het zesde uur, sneeuwde het hevig en kondigde de directeur aan door de intercom: ‘Door het weer vallen alle lessen na het zesde uit.’ Hadden we dus alsnog het zesde uit kunnen zijn, mét een tussenuur. Maar het werkte helemaal niet, want na het zevende sneeuwde het niet meer en na het zesde wel.
Toen kwamen we thuis aan en zagen we in ons hofje een kuil in de weg, want er was ergens een waterleiding geknapt, en die had die tegels zo naar beneden gedrukt. En wij hadden ook geen water! Maar die mannen zeiden dat het er wel weer zou zijn voor het donker.
Naja en toen in de auto naar de manege geglibberd. Eenmaal bij de lijst, jahoor zat ik weer op een drukke pony waar ik al een keer afgevallen ben en het is haar eerste winter hier. dus na een half rondje instappen maakte ze al zo’n gekke bokkesprong dat ik er af viel (en zij met een andere pony ging rennen -,-) en toen na 5 minuten lag ik er weer af. Gelukkig mocht ik toen op een andere, brave pony. Pff ik kan veel hebben maar dat!
Eenmaal thuis aangekomen geen warme douche en ging ik nog lopend met m’n zus en vriendin naar de kerk voor vereniging en daarna weer terug. Ik kon amper zitten van de spierpijn in m’n kont joh…
nouja, veel gebeurd dus :’)

xoxo

402495_278051185594787_100001697244356_737840_2047351653_n_large

Geef een reactie

