Zaterdag 4 februari

Hi ☺

Nou we hebben in elk geval weer water! Ik werd om kwart over 4 ’s nachts wakker want toen was het eindelijk gemaakt en spoot er water uit mijn kraan die nog open stond. En om 5 uur nog een keer waren ze aan het pompen ofzo. Arme mannen, weet je hoeee koud ;O Voel me best verwend nu.
M’n kont deed – doet, nog steeds verschrikkelijk veel pijn dus ik ga maar niet schaatsen ofzo want als ik dan op m’n kont val aaauw. Heb lekker gedouchet en zit nu in m’n joggingsbroek en vest. Ik moet vandaag nog wel voor repetitie biologie & geschiedenis gewoon (maandag) leren en misschien nog wat meer voor de toetsen, een uurtje ofzo. Nog lekker een filmpje kijken en nog even in de sneeuw wandelen, lekker rustigg ☺

xoxo

Tumblr_ly6cvjwrbv1qi7m8qo1_500_large

Geef een reactie

