Owl City

Hey ☺

Mijn muzieksmaak is heel breed maar sommige liedjes/bands/zanger(es)s(en) blijven toch altijd terugkomen in mijn playlist (Vanessa Carlton, Miley Cyrus, Taylor Swift) en zo ook Owl City. Je kent ze wel van het liedje ‘Fireflies’ dat twee jaar geleden echt grijs werd gedraaid en nu nog steeds wel eens voorbij komt. Ook ‘hello Seattle’ is in diezelfde sfeer (die ik niet ga proberen uit te leggen) en zo nog veel meer liedjes van hen. Daardoor worden ze soms wel een beetje saai maar zo af en toe zoek ik ze toch nog op, mede omdat ik er leuke herinneringen aan heb =’).

click

xoxo

Tumblr_lpykho59fq1qlr5rho1_500_large

Geef een reactie

