Zondag 5 februari

Hello there.

Ik ben al weer een paar uurtjes op, want we namen de kerkdienst van kwart voor 9, dus ik ging 8 uur m’n bed uit en half 9 weg. Maar ik was ook al kwart over 7 wakker, want gisteren sliep ik om kwart voor 10 ofzo al, ik was echt moee. Heb even lekker bijgeslapen dus, 9,5 uur 🙂 Na de kerk gingen we naar ons (ex-)oppaskindje want ze is vandaag jarig was wel gezellig. En toen thuis lunchen en, tja, nu even online.
We wilden eigenlijk nog gaan schaatsen vandaag, maar nu vinden we het allemaal te koud ^^. Ik moet sowieso niet te veel in de kou zijn want ik ben zo gelukkig dat ik winterhanden en wintertenen heb. Oftewel: zodra het buiten koud wordt, krijg ik rode vingers en tenen die pijn doen en soms jeuken. Het ziet er niet uit die rode bobbels op mijn normaal zo slanke vingers 😦 en is bovendien ook heel vervelend. Als ik een pen oppak en wil gaan schrijven ligt die pen natuurlijk op mijn wijsvinger maarja als ik dan een beetje kracht zet doet het al pijn. (Dus legde ik m’n pen iets hoger, maar nu zit daar ook een rode plek -,-) dus dat wordt dan maar een pleister om m’n wijsvinger heen ofzo als ik morgen nog wil schrijven ;S
Voor de rest wordt vandaag nog een keer naar de kerk, douchen, lezen & whatever.

xoxo

Tumblr_lwgueemlal1r1hm4ao1_500_large

Geef een reactie

