Woensdag 8 februari

Hello theree.

Nog even een post, want ik had gister ook al niet gepost (ik had het niet echt druk ofzo maar geen tijd hiervoor vrijgemaakt en toen ging ik lezen en daarna was het kwart voor 8, en dacht ik, ik moet het ook niet als ‘verplichting’ ofzo gaan zien). Nou vandaag was wel grappig ofzo, oja en de pauzes waren echt super gezellig met Annouk, Brenda & Karin. =) Het vijfde uur had ik een tussenuur, maar we hadden geen maakwerk ofzo, en leerwerk lag thuis, dus ik heb me echt dood verveeld. Thuis gewoon huiswerk gemaakt & geleerd enzo. Het is niet heel erg veel, ik heb het allemaal nog onder controle :p, wel fijn dus.
Nu kan ik niet teveel meer gaan kletsen, want ik moet nog even een kwartiertje Frans (morgen rep) en Latijn (overmorgen rep) leren en daarna als de wiedeweer naar cathebak in de kou, met m’n vriendinnen. ☺

thinkin’ of u! xoxo

301182_120862408015888_117057935063002_94775_990108_n_large

Geef een reactie

