Donderdag 9 februari

Haaaj ☺

Vandaag was wel een leuke dag, want ik hoefde echt niet veel huiswerk te doen. Namelijk op school zeiden ze door de intercom; ‘Morgen worden er geen lessen gegeven. We gaan met zijn allen een tocht op de Rotte schaatsen.’ Dus hoefde ik geen repetitie Latijn te leren voor morgen =) Maar echte planning is het niet, want bijna niemand weet hoe die zomaar eventjes op de Rotte komt. En ik ook nog niet ^.^
Toen ik thuis kwam heb ik eventjes engels & bio gemaakt en geschiedenis samengevat en toen ben ik met mijn vader nog even ’t ijs op gegaan, de eerste keer deze winter voor mij. Haha ik ben echt geen ster in schaatsen ;d en had na 20 minuutjes al koude wintertenen… en met die tocht, moet je rondjes van 5 km schaatsen nou op mijn tempo duurt een zo’n rondje 2 uur, en ben ik dus echt heeel koud. Heb er zin in… Gelukkig mogen we, als het goed is / zoals ik het heb begrepen wel weg als je niet meer verder wilt, dus dat is dan waarschijnlijk wel vroeg, half 12 ofzo. En er zijn ook koek & zopie tentjes met gratis chocolademelk en erwtensoep, dus op zich is het wel gezellig en moet ik er maar wat van maken… ^^ Ach, het zal vast sneller gaan dan school! :’)
Ik ga nu maar even afsluiten, tas voor morgen hoef ik niet in te pakken, en dan tv kijken.

xoxo

Tumblr_lz45phlxoh1romd8zo1_500_large

Geef een reactie

