Vrijdag 10 februari

Hi dear reader!

Het was weer een exciting dag vandaag net zoals vorige week. Te beginnen bij het begin, ik ging eerst met m’n zus en vriendin naar de vriendin van m’n zus op de fiets, daar de fiets neergezet en vanaf daar verder gegaan met de auto naar de schaatstocht. Maar we werden dus verkeerd afgezet, bij het clubhuis, maar wij moesten ergens anders met mensen van school. Dus wij zagen niemand en toen zeiden ze ja je moet daarheen, dus wij eerst lopen, toen toch maar schaatsen. Ik was ondertussen al helemaal koud en had al geen zin meer om m’n schaatskunsten te laten zien, maar het moest toch, ook nog met een tas die m’n vriendin gelukkig voor me heeft gedragen. :c Maar ik en de vriendin van m’n zus konden niet zo goed schaatsen en wij gingen best wel zacht, en op een gegeven moment viel ik keihard op m’n kont (dus ik heb er alweer pijn aan) en ben ik maar gaan lopen op m’n warme snowboots, had er geen zin meer in. Wij allemaal eigenlijk niet dus we gingen even m’n moeder bellen of die bijna weg wilde gaan om ons op te halen bij het inschrijfpunt, dus wij eerst nog helemaal naar het inschrijfpunt &moesten we nog wachten in de kou, ik had het zoo koud. Gelukkig was m’n moeder er toen, en toen nog met de fiets vanaf de vriendin van m’n zus naar huis, en waren we om 12 uur al thuis. Eigenlijk 1-3 dus ☻ Maar heel leuk vond ik het niet ^^
Toen ging ik opwarmen met erwtensoep en een filmpje kijken, en toen achter m’n computer: ik dacht; ow, het is al half 3, maar het was het nog maar half 2 =). Om half 4 even omkleden en wat eten en dan naar de manege, hoop dat het nu wel een leuke les wordt, m’n kont doet alvast pijn. & vanavond weer een lekker lees/computer/tv-avondje!

xoxo

Img1450132175_large

Geef een reactie

