What I’m Wearing

Hi!

Mijn zaterdagochtendje werd mede gevuld door het bezoeken van beautyblogs, deze keer www.beautybeforebreakfast.nl & www.beautygloss.nl. Vooral nailarts en oogschaduwlooks vind ik altijd leuk om te zien, je moet het toch maar bedenken. De verzorgende producten of foundations zeggen mij iets minder.
Maar door deze lading beauty & fashion kwam ik op het idee om een keer mijn outfit te beschrijven. Hier is ‘tie dan, te beginnen bij mijn kleding.

Broek: Normale jeans, nog net spijker, heel donker. De naden zijn bruinig, wat altijd leuk staat bij m’n laarzen die precies diezelfde kleur zijn, en lekker opvalt. De kontzakken zijn aan de onderkant een beetje rond, met onderaan een punt en aan de bovenkant een ritsje. Hij is best strak, wat soms heel leuk staat. Ow, en hij komt van de H&M, kinderafdeling ☺.
Truitje: Vandaag ging ik voor mijn baggy truitje van de Primark (met een shirt eronder, zo warm is ‘ie nou ook weer niet). Er staan grote horizontale strepen op, rood (niet echt fel, een beetje roze-achtig) en paars (ook een beetje dat roze-achtige). De hals is vrij hoog en voor de rest is ‘ie overal gewoon een beetje te wijd ☺. De achterkant is btw langer dan de voorkant, ook wel grappig. Ik vind ‘m gewoon lekker zitten en leuk staan, goeie koop dus.
Accessoires: De bronzen schildpadketting die ik voor Sinterklaas heb gekregen. Ik vind ‘m echt heel leuk en draag ‘m vaak. Het kopje en het staartje zijn net zoals bij die uiltjeskettingen ‘los’ van het lijfje. Zonder ketting is het truitje wel een beetje saai, er moet echt wel wat bij.
En nog een riem, uit mijn moeders kast. Gewoon een simpele bruine die ik om m’n middel heb, omdat mijn trui anders wel een beetje vormeloos is.
Oja, oorbellen! Die komen dan weer uit mijn zus haar verzameling, want ik heb geen bronzen oorbellen, en dat is wel het mooiste bij een bronzen ketting. Het zijn bronzen bloemetjes, met een glinstertje in het midden. Jammer genoeg vallen ze niet zo op door mijn haar, dat bijna dezelfde kleur is.
Make-up: Ehum. De verzameling van mijn zus is op de zaterdag altijd erg in trek, omdat ik dan meer tijd heb voor make-up en alles en dus ook wel even tijd heb om naar boven te lopen. Op mijn ooglid dus een geleend paars lijntje oogpotlood, die bij mij altijd iets breder uitpakt dan bij anderen. Ik had ‘m leuker gevonden als ‘ie wat minder donker was en meer rozepaars, maarja. Op de rest van mijn ooglid zit nog wat goud (gekregen van m’n zus). En op m’n wimpers uiteraard mascara.
Nagels: Die heb ik gisteravond na lange tijd weer gedaan. Ik heb ze lang naturel gehad om ze aan te laten sterken. Maar ik wilde toch wel weer wat, dus koos ik voor een taupe kleur van Catrice met daaroverheen flakies met een roze gloed van Maybelinne. Eerst wilde ik er zwart onder, maar ik heb me toch weer laten verleiden door wat anders. Ik vind het resultaat wel leuk, ookal geven de flakies eigenlijk elke kleur nagellak die je eronder doet hetzelfde effect. Mijn linkerhand is erg netjes, er zit alleen een klein patroontje van mijn deken ofzo in mijn wijsvinger maar dat valt niet zo op. Mijn rechterhand is iets minder netjes maar kan er goed mee door.

Nou, dit was het! Een hele lijst dus, maar ik vind het wel leuk om te doen. Ik denk dat ik ook een keer wat leuke dingetjes uit mijn kledingkast wil laten zien, voorjaarsvakantie misschien?

xoxo

image

Geef een reactie

