Zaterdag 11 februari

Hey dear,

Het was echt wel een leuke dag vandaag, ik zal ‘m even uit de doeken doen. Ik was half 8 ongeveer wakker en ging toen lezen, ontbijtje op bed, beetje op m’n mobiel tot kwart over 9. Daarna aankleden, make-up, opruimen enzo tot 10 uur en toen begon ik al even aan m’n huiswerk. Even een halfuurtje koffiegedronken met m’n ouders, (m’n zus is de hele zaterdag en halve zondag aan het logeren :]) en tot half 1 nog beetje huiswerk en posten en online. Na de lunch gingen we naar de Rottemeren, daar was het echt heeel druk met allemaal mensen met schaatskoorts. Nou ik ging het ijs niet meer op :p dus ik heb daar drie kwartier op een steigertje gezeten in het zonnetje, mensen kijken hihi. We waren kwart over 3 ofzo weer thuis, toen ging ik nog even lezen tot 4 uur, en toen van 4 tot half 5 heel braaf eco gedaan met paps =). Tot half 6 mams geholpen met koken en toen lekker gegeten. Nu nog even computer, lezen, ‘huiswerk’ ofzo, omkleden en van 8 tot 10 uur een film kijken.
Ik heb mijn computer gewoon de hele middag niet aangeraakt, haha, maar ik heb ook lekker weinig huiswerk, dus dat maakt t wel tot een leuke zaterdag! Ik hoop dat jullie je ook een beetje vermaakt hebben!

xoxo

Cute-fashion-nature-photography-pink-favim.com-302048_large
Nu mogen we wat mij betreft door nar de zomer ☺♥

Geef een reactie

