Maandag 13 februari

Hi you there

Hmm, vandaag begon echt niet leuk want m’n zus was eerste twee uur vrij, door uitval van twee leraren die ik die dag ook gewoon had. Maar eenmaal op school, had ik opeens ook uitval van die twee leraren… twee tússenuren. -,- Het eerste tussenuur (tweede uur) heb ik maar even twee woordenlijsten van Duits ingevoerd op wrts en even Latijn geleerd, op zich wel nuttig, maar wel saai. Dus gelukkig was het zevende uur op wonderlijke wijze naar het zesde uur gegaan en hadden we geen tussenuur meer. =) Huiswerk valt ook wel mee, ik ben nu wel een beetje afgedwaald hihi maar heb al wel wat gedaan en het is ook niet veel. Want we zouden morgen een repetitie hebben, maarja die meneer valt ook uit, dus die hebben we vrijdag pas. En we zouden ‘m eigenlijk afgelopen vrijdag al gehad moeten hebben. Donderdag nog een so geschiedenis, maar that’s it. En om even terug te komen op die uitval van morgen; te lang om uit te leggen, maar we hebben nu 8:50 – 12:30 in plaats van tot 14:40 ~ hmm heerlijk! M’n moeder is ook vrij, gezellig ☺
Zometeen eten, en daarna mijn avond: douchen, dan nog wat huiswerkachtig, online denk ik & tv-kijken,.

xoxo

Cat-cute-djur-favim.com-303819_large

Geef een reactie

