Dinsdag 14 februari

Hello,

Nou ik had dus lekker van 8:50 tot 12:30 vandaag en 10:50 tot 11:40 een tussenuur dus no big business xd. Toen ik uit was, ging ik nog even langs de verzorgpony van m’n vriendin, die nu ook een andere vriendin van me soms doet. En zij was er nu, dus daar ben ik nog even een halfuurtje geweest. Thuis lekker een cup-a-soupje erwtensoep gegeten hmm en om 2 uur aan m’n huiswerk gegaan, even wat dingen uitgetypt, doorgelezen en op wrts gedaan. Daarna gepost, even naar beneden geweest enzu, en nu over 20 minuutjes even naar de Douglas want een van m’n luchtjes is bijna op en ik had een nieuwe op ’t oog, dus die kan ik mooi van mijn verjaardagsgeld van een halfjaar geleden betalen, yay. Als ik ‘m heb zal ik wel even een review schrijven!
Dan eten, even omkleden en daarna nog beetje naar huiswerk kijken en online ofzo. 🙂 Oja, morgen heb ik weer twee uur uitval (in drie dagen 7 uur =O) en heb ik in plaats van 1/7, 2/6. good life.

xoxo

Tumblr_lwgtv57onl1r8b4gmo1_500_large

Geef een reactie

