Parlez-moi d’Amour

Hey!

Gister heb ik dus mijn nieuwe luchtje, Parlez-moi d’Amour van John Balliann, gehaald. Take a look:


De voorkant van het doosje


… de achterkant van het doosje :p


Het parfummetje

Ik vind het leuk vormgegeven, een envelopje met een postzegeltje erop. De dop is goudkleurig, lekker sjiek =). en op de rand van de dop staat nog ‘… and this is why I am writing to you my love’ (zie je ook op de achterkant van het doosje staan). Dat heeft niet echt waarde ofzo voor mij, maarja, als zij dat er op willen. Deze dingen zorgen er wel voor dat ik er al van geniet om het flesje bij mijn meubilair te laten horen :).

En dan de geur! Die kunnen jullie helaas niet ruiken. Het is best wel zoet, net zoals mijn andere twee luchtjes. Daar ga ik blijkbaar dan toch onbewust voor. Toch ruikt ‘ie heel anders dan So… kiss me? die ik ook heb staan en die ook behoorlijk zoet is. Dit is een iets fruiterigere (?) geur, So… kiss me? is iets ‘zwaarder’ zoals ik het zou willen noemen. Verder houden mijn pogingen tot ‘geur beschrijven’ hier toch wel ongeveer op. Misschien dat je ‘m een keer ruikt als ik je zie. Wat ik nog wel kan meegeven, is dat ik ‘m een beetje naar lente vind ruiken. Maar dat kan ook komen omdat ik het proefmonstertje in de zomer heb gebruikt, of dat ik me eigenlijk ook geen parfums kan voorstellen die naar winter ruiken. Whatever. ☺
Wil je toch nog wat meer weten over de geur, kijk dan bijv. hier: http://lifestylelog.nl/beauty/getest-john-galliano-parlez-moi-d%E2%80%99amour/

Hmm, en dan de prijs… ik wilde eigenlijk een flacon van 30 ml, maar die hadden ze niet (meer), dus heb ik die van 50 ml gekocht voor €49,50 (oorspronkelijk €55, hihi). Ik had nog geld zat, en in verhouding is het toch ongeveer hetzelfde als eentje van 30 ml.

xoxo

Geef een reactie

