Cake in a mug, kookinspiratie & OhMyFoodness

Hi dear,

Daar ben ik weer. Met een lange titel en een nieuwe overdreven gezegd ‘bevlieging’. Ik heb nog 6 minuutjes voordat ik van mezelf aan mijn huiswerk moet, en dat is (hopelijk) precies lang genoeg om jullie weer van alles op de hoogte te brengen. Nadat ik zaterdag met mijn moeder heb gekookt had ik weer zin om iets te fabriceren. Maar al die koekjes, brownies en chocola-smelten-alle-lekkere-dingen-erdoor-gooien-en-weer-laten-stollen vond ik eigenlijk een beetje, tja, saai. Dus googlede ik ‘leuke recepten’ en kwam ik op http://www.ohmyfoodness.nl/. Een hele leuke site met koekjes maar ook lunch en avondeten. Daar zag ik het ‘cake in a mug’ recept. (http://www.ohmyfoodness.nl/recepten/cake-in-a-mug) Een ei, cacao, olie, pasta, bloem, melk, suiker en een snufje zout moeten een soort van chocoladecakje produceren. Niet in de oven, maar drie minuutjes in de magnetron! Ik ga ‘m vanavond uitproberen en zal jullie op de hoogte houden. Ben benieuwd!

Andere dit-wil-ik-proberen! van me zijn de duimkoekjes, Zeeuwse bolussen, kipsalade, zelfgemaakte hamburger en toast met roerei en zalm. Ben benieuwd hoeveel ik hiervan waar ga maken… Maar het koken en anderen verrassen wil ik gewoon wat vaker doen, dus watch me

Woops, 3 minuten uitloop! I gotta go (:

xoxo


Zou het er zo uit gaan zien? Ik ben benieuwd!

Een gedachte over “Cake in a mug, kookinspiratie & OhMyFoodness

Geef een reactie

