Ay ay kapitein, vakantie in zicht!

Hello ☺

Het is weer bijna zo ver hoor; vakantie! De periode kerstvakantie – voorjaarsvakantie ging echt snel, het waren dan ook maar 7 weekjes volgens mij, en tot de herfstvakantie en herfst- tot kerstvakantie was allemaal 8 of 9 weken ofzo. Heerlijk een weekje tot rust komen en niks doen. En dan 5 weken naar school, vrijdag-maandag vrij met Pasen, 3 weken naar school, meivakantie, 1 weekje naar school, en de tweede week na de meivakantie ma-wo naar school en donderdag, vrijdag, zaterdag & zondag in Londen. Nouja, dan komen er dus heel van die losse vrije dagen en vliegt het als het goed is zo voorbij. =)
We blijven gelukkig thuis in de vakantie, ik had echt geen zin om weg te gaan. Echte plannen heb ik nog niet, maar dit wil/moet ik wel gaan doen:

– Een Engels boekje lezen en er een boekverslag van maken, mijn laatste van de vijf.
– Kunstdossier bijwerken. Kreun.
– Misschien helpen verven, want we zijn hier boven de gele muren en deuren aan het overschilderen in wit ofzo.
– Misschien nog een keer naar het winkelcentrum.
– Een lekkere lunch maken.
– Iets creatiefs doen?

Dit wordt mijn vakantie dus ongeveer 😉 Gelukkig heb ik aankomende week alleen woensdag een so duits van twee woordenlijsten en een werkwoord –> niet moeilijk, en donderdag een mondeling frans. Door die mondeling ben ik ook vrijdag het eerste vrij omdat de andere helft van de klas dan moet, dus heb ik de laatste dag voor de vakantie 2/6, yeah =)

xoxo

250024_233369630011705_142813909067278_1182987_2112947_n_large

Geef een reactie

