Zaterdag 18 februari

Hi,

’t Is zaterdag, joehoee. Altijd een leuke dag :’) Ik heb nog niet zoveel bijzonders gedaan: uitgeslapen, ontbeten, gelezen, gepost, me ertoe verplicht even frans & duits op wrts te doen om de indruk te wekken dat ik toch nog in elk geval er mee bezig ben geweest, hahaha. Zo meteen tafel dekken, lunchen en dan een uurtje rijden naar Leiden/Leidschendam. Daar met vrienden van m’n ouders afgesproken, ik weet niet precies wat we gaan doen, gewoon thuis en misschien nog even de stad in ofzo? Hoop ik stiekem wel, heb wel zin in wat winkels, maar anders ga ik gewoon in de vakantie. Weet ook niet waar we eten, daar thuis of in een restaurantje, wisten we nog niet hihi. Morgen zal ik niet posten want ik heb een druk weekend, we gaan geloof ik 8 uur weg, half 10 naar de kerk bij m’n tante en oom, dan koffiedrinken bij tante & oom, en nog naar opa & oma. Maar het is anderhalfuur rijden… vandaar. Dus vrijdagavond vrienden van m’n ouders, vandaag vrienden van m’n ouders en morgen familie. Pfoe ben blij dat ik niet veel huiswerk heb ! Maarja op zich wel gezellig toch.
Jullie ook fijn weekend (:

xoxo

Tumblr_lzl4r84ejg1rpb3n6o1_500_large

Geef een reactie

