Maandag 20 februari

Hello…

Today, just like other days. Geen speciale dingen & ook geen dieptepunten :’) Vanmorgen vroeg m’n bed uit gegaan, tien voor zeven, want ik wilde douchen. Doe ik echt nooit eigenlijk mja had gisteravond geen zin, verbazingwekkend genoeg haalde ik het allemaal precies haha. Geen toetsen ofzo gehad, zesde nog wel tussenuur, heb maar beetje huiswerk gemaakt & gekletst & in het zonnetje gezeten. Was wel fijn, dat je dan niet gelijk naar de volgende les hoefde te rennen, ook al ben ik voor de rest niet zo’n grote fan van tussenuren. Thuis beetje huiswerk gemaakt/geleerd en lekker gegeten. Zometeen nog even voor de rest van de week naar huiswerk kijken ‘ grieks, bio en geschiedenis denk ik, daarna tv-kijken & slapen. Nja niet zo’n drukke week en morgen ook tien voor twee uit, dus ik ga er nog wat leuke dingen op zetten :)!

xoxo

Apple+butterfly_large

Geef een reactie

