Dinsdag 21 februari

Helloooo there!

Here I am again. Ik was lekker vroeg uit, tien voor twee al. Weer braaf met huiswerk begonnen, beetje online, even wat eten en nu weer door. Maar als ik thuis kom dan doe ik altijd eerst het ‘leuke’ huiswerk, bijvoorbeeld iets op wrts leren. Dat vind ik niet zo erg om te doen, want ik ken het meestal al best snel enzo. Maar daarna moet ik dan geschiedenis of biologie ofzo gaan leren en dat is meer doorlezen en in je opnemen, en dat vind ik veel minder leuk dus aan het eind van de middag/dag heb ik nooit meer zin in huiswerk, omdat ik dan al die vage dingen moet doen hahah.  En donderdag heb ik een mondeling Frans, maar ik ben niet zo goed in mondeling en je moet heel dat ding uit je hoofd leren… maarja, ik ga ervoor ^^ Tot zover mijn leerproblemen, die er eigenlijk niet echt zijn; ik kreeg vandaag vier cijfers terug: 9,5 voor repetitie Latijn, 9,7 voor repetitie Frans, 10 voor so Nederlands (fictie, was wel heeeeul makkelijk hoor) en 8,5 voor ‘opstel’ van Nederlands & economie. Blij Blij Blij ;D
Hierna toch nog maar even dingen gaan doorlezen dan, dan eten, omkleden, ik denk & hoop dat m’n huiswerk dan wel klaar is dus dan ga ik maar even… tja.. zien we nog wel. Hihi (: Oja, ik wilde eigenlijk een groot deel van een opdracht economie gaan doen, maar ik heb m’n boeken dus nog op school liggen. Kwam ik achter toen ik op de fiets zat. Dan maar in de vakantie..

xoxo

Tumblr_lx5g28bf2p1r8b4gmo1_500_large

Geef een reactie

