Donderdag 23 februari

Hi 🙂

Nog maar één dagje te gaan, yeah! Vandaag was best wel een lange dag, maarja ben ‘m wel doorgekomen. M’n mondeling frans ging wel, denk alleen geen geweldig cijfer ofzo. Wow en ik heb echt veel toetsen opgekregen afgelopen week, zelfs voor de derde week na de vakantie! Maar gelukkig niet veel huiswerk, ik moet alleen nog even tien minuutjes Latijn leren voor morgen. Ik heb aankomende woensdag ingesteld als mijn huiswerkdagje, dan werkt m’n moeder ook heel de dag dus ga ik even lekker alles doen. Dus kan ik vandaag lekker posten, online en vanavond gezellig eten met opa & oma.
So today could be perfect, wil het niet dat ik op het digibord keek en niet helemaal blij werd. M’n muziekleraar is morgen afwezig, dus heb ik wel de eerste twee uur vrij. Maar het zevende had ik niks, en heb ik nu opeens een uur Grieks.. mijn grieksleraar geeft 4 uur les op onze school (aan de onderbouw) en de rest op een andere school, en pas kon hij een keer niet lesgeven aan die twee klassen. Bij hun op die andere school is het dus blijkbaar gebruikelijk om lessen in te halen… waarop hij naar onze directeur ging ‘kan ik die les inhalen?’ Great. En m’n zus, die hem ook heeft en bij wie die ook uitviel, nee hoor daar wordt de les niet ingehaald. Terwijl wij in verhouding voorlopen.
Naja dat vind ik dus wel jammer, maarja dan moet ik maar denken: gelukkig heb ik wel de eerste twee uur vrij, kan ik nu het zevende met m’n vriendin fietsen, en ben ik heel blij dat ik morgen niet het eerste de mondeling heb :’)

xoxo

Tumblr_lzumeysgbd1r1697to1_500_large

 

Geef een reactie

