Best Friend Brenda, Horse Bente and Me


Brenda &nd I really LOVE this picture! Het zonnetje enzo is precies goed, doordat mijn gezicht heel licht is vallen mijn ogen heel erg op, een zuchtje wind waardoor haar lok en mijn haar nog even een dansje maakt, mijn geweldige hamsterwangetjes, hihi. En ook al heb ik nog een halstertouw, oorbellen en een fototoesteltasje het is niet hinderlijk, het maakt het juist af :’)

Ik had ook nog een heel leuk filmpje van ’t springen maar die krijg ik niet echt geüpload -,-

xoxo

Geef een reactie

