Zaterdag 25 februari

Hello☺

Zoo, vandaag was echt een topdag! Ook al werd ik veels te vroeg wakker, eerst half 7 en toen kwart over 7, maarja. Lekker gelezen en toen ontbijtje gemaakt (doet m’n moeder meestal, maar die was 8 uur al weg, hihi) en om kwart voor 9 ging ik er al uit. Aangekleed enzo, normaal ga ik dan lekker achter m’n laptop maar vandaag ging ik naar beneden en me eerst bezighouden met het eten van vanavond, dat m’n vader & ik een beetje moesten doen, omdat m’n moeder bijna heel de dag weg was en als ze thuis kwam wilde ze wel graag eten. Nou we gingen een broodje hamburger eten, en ik had op OhMyFoodness alweer een recept gespot voor een selfmade hamburger. De hamburger hadden we alleen al gekocht dus daar konden we niet veel aan doen, maar wel had ik een saus van mayonaise, curry en mosterd gemaakt (om 10 uur ’s morgens haha) en prei, paprika & champignons gesneden. Dus ging m’n laptop pas tegen elven aan ;O
Toen om tien voor 12 met Brenda naar de manege, daar ff beetje gepoetst enzo en haar les gekeken. Daarna gingen we door naar haar shetlander verzorgpony. De eerste keer voor mij, maar het is echt een schatje ☺. Eerst even gepoetst en d’r stal uitgemest, toen naar het bos, dat was op 10 minuutjes loopafstand. Daar hebben we echt wel een uur gelopen, over een boomstammetje heen gesprongen en wat foto’s gemaakt (next post) en lekker gekletst. Ik was rond 5 uur weer thuis, ben toen met mijn vader de groentes en hamburgers gaan bakken en toen hebben we heerlijk gegeten met z’n allen. Pfoe ik kakte wel in, eerst zolang buiten en dan naar dat warme binnen, werd helemaal rozig ^^. Dus even fris gedouchet, en nu online, tv-kijken en slapen.
I really love today! Heb echt al een beetje dat vakantiegevoel, zonder zorgen voor morgen. ‘k Hoop dat jullie het ook naar jullie zin hebben gehad :’)

xoxo

D5b14d52001825b64f492ae9_largehaha, just fun xd

Geef een reactie

