Maandag 27 februari

Hi there (:

De eerste echte vakantiedag vandaag, joehoee. Ik werd alweer zo vroeg wakker, kwart over 7. Maar dat was niet zo heel erg, want om 8 uur moest ik toch al weer naar beneden voor een ontbijtje, en dan zou ik het vervelend gevonden hebben als ik pas een kwartiertje wakker was. M’n moeder past vandaag ook op twee ex-oppaskindjes, twee zusjes, en die waren er ook al. Dus lekker ontbeten, toen aangekleed en ik ben braaf aan m’n Engels boekverslag gegaan want dat had ik op de planning gezet voor vandaag. Het was alleen maar een stukje vertalen gelukkig, dus dat was binnen een halfuur wel gebeurd. Beneden even wat gegeten en gedronken, en toen bleef ik daar hangen, lekker op de bank lezen, beetje twitter & msn op m’n mobiel. Na de lunch naar het winkelcentrum gegaan met m’n zus, moeder en oppaskindjes, ik moest even biebboeken terugbrengen en toen naar de Jamin… voor de jaarlijkse… PAASEITJES ☺♥ I really can’t stand it, heb d’r net al weer eentje op, die vullingen en alles, heerlijk!
Nu achter m’n laptop, lezen, nja dat soort dingen. Voor een echt vakantiegevoel moet ik me gaan vervelen hihi dus dan vind ik het ook niet zo heel erg als ik even niks te doen heb :)! Even uitgerekend is het toch nog maar 2,5 uur ofzo tot het eten, en ’s avonds gaan we nog even naar de Gamma o.i.d. met het gezin, om een kleur ut te kiezen voor de muren boven, want die gaan we morgen opnieuw verven. (:

xoxo

63532dbdede74dc4188269a53c8da406_large
Zo schattig! Zou je die ook zelf kunnen maken als je gewoon koekjes bakt? Moet kunnen toch?

Geef een reactie

