Dinsdag 28 februari

Hello,

Deee dinsdag! =) Ik ben als sinds tien over half 9 aangekleed en alles, in mijn geweldige verftoutfit: een oude pyjamabroek en te groot shirt. M’n haar is vet en zit in een staart, de losse plukken weggestoken met een speld, dus nee ik zie er NIET uit. ;P Ik ben eerst een uur gaan verven, maar toen wist ik weer waarom het mijn hobby niet is. Heb al wel €3,- verdiend, dat is meer dan een week zakgeld haha. Ik denk dat ik zo nog maar een half uurtje ga, maar aangezien het wel m’n vakantie is en ik het geld niet echt nodig heb, wil ik er niet al te veel tijd aan besteden. I mean, aanmoedigen gaat me ook goed af.
Na de lunch ga ik even douchen en me echt aankleden en misschien opmaken. Daarna naar de kapper, een andere dan normaal, maar deze heropent en dan zijn kinderen tot 12 jaar goedkoop. En het is nódíg. Als ik dan toch op het winkelcentrum ben ook even langs de bieb. En als ik dan rond vieren weer thuis ben wil ik eigenlijk nog even de keuken in om iets lekkers te maken want ik zie overal zulke leuke recepten en dan gaan m’n handen gewoon kriebelen omdat ik het wil proberen maar het komt er telkens niet van… We hebben nog zo’n pakje macarons zeg maar in de kast, anders ga ik die wel doen. (: Maar eigenlijk moet ik gewoon helemaal alleen thuis zijn, zodat ik me helemaal kan uitleven en niemand het ziet als er wat fout gaat. Maar dat zit er deze vakantie niet helemaal in volgens mij.
Woops. Mamma wil dat ik nu toch nog ga schilderen van half 12 tot half 1. Wish me luckkk…

xoxo

My,world,food-b373c4ec25797ea3c32ee1f066b28c9a_h_large
Waar smaken ze eigenlijk naar? ^^ 

Geef een reactie

