Take a picture of me with a Kodak

Hello,

Ik maak regelmatig wat foto’s met mijn mobiel van echt leuke dingen. Die wil ik hier op zetten, eens per maand updaten ofzo. Als het echt leuk wordt, zal ik er ook een categorie voor aanmaken. I hope you like it!

imageimage
Deze heb ik gemaakt toen ik in de kerstvakantie bij m’n vriendin in Drenthe mee op vakantie was. Dit was in Zwolle, de rechterfoto is zo’n ijssculptuur, want daar gingen we heen. Links is Zwolle stad, daar was ik eigenlijk nog nooit geweest, en ik vond het leuk om thuis aan m’n zus en ouders te laten zien. ;p
image Isn’t he lo-o-o-vely-y-y
image
Deze avond had ik zin om me te verdiepen in de lyrics van Taylor Swift, omdat ik ze zo leuk vind. (No big fan, maar die songteksten zijn gewoon herkenbaar en over leuke onderwerpen ☺)
image He’s just that deadly cute
image
Een nieuwe maand brak aan, zo ook een nieuwe foto op de kalender op de wc. Deze keer… onze overleden kat.   Forever in my heart♥
image
De jumpsuit die ik in Leidschendam heb gekocht bij de America Today Outlet voor €10! Reaaally love it. Ik moest ‘m gewoon even op de foto zetten (en ik weet het, mijn hand is eng). ‘k Hoop hiermee nog een leuke outfitshoot ofzo te doen in de zomer. =)

xoxo

Geef een reactie

