My Room Part One

Hey ☻

Eigenlijk wilde ik dit altijd al doen; m’n kamer laten zien. Nu is het vakantie en besloot ik het eens te gaan doen. Ik doe het in vier delen, vier keer een muur. Take a look!


Mijn kamer; L-vormig. In dat inhammetje zit de badkamer. Eigenlijk had ik heel dat stuk erbij, maar dat was wel heel krap in de badkamer, dus hebben ze het heel droog uit mijn kamer gehaald. Gelukkig is dat al zolang ik me kan herinneren, dus geen opeens verkleinde kamer 😉

We beginnen bij 1. Eigenlijk heel saai, want er staat alleen maar een bed. (Die paste niet eens, mijn ouders hebben die muur zo verplaatst dat er 10 cm van mijn bed gehaald moest worden.) Maar we gaan gewoon dieper in op de details, dan wordt het vanzelf leuk!

Mijn bed is zoals je op de foto ziet, een hoogslaper. Hij komt ongeveer tot m’n liezen. Achter de deurtjes heb ik broeken, hempjes, ondergoed, pyjama’s, dekbedovertrek, sloop e.d., en helemaal achterin heb ik wat troep gestouwd: een grote mand met knuffels en allemaal tijdschriften, beeldjes enzooi.

In het midden moet ik wat netter zijn, want daar zit niks voor. In het grote vak bovenin ligt een stapel met boeken met daarachter een mand met bikini’s en soms wat tassen ofzo. In de kleine vakjes eronder staan twee gevlochten manden, in de ene sokken en in de andere riemen, leggings, maillot e.d.

Op mijn bed ligt nu een zwart dekbedovertrek & sloop en een groen onderlaken, ik heb ook nog een grijs dekbedovertrek & sloop en een zwart onderlaken. Overdag zet ik er altijd een crème kussen en een vrolijk klein kussentje op en daar voor ligt dan een dekentje, waar ik al vanaf dat ik klein was mee slaap. (: Met leren of lezen ga ik nog best regelmatig op mijn bed zitten. Met laptop alleen als ik me heel bad voel en het niet lekker zit aan mijn bureau, want eigenlijk vind ik het op mijn bed heel onhandig.

En dan mijn lampje! Nee hij past niet bij mijn kamer. Maar mijn moeder heeft hem voor me gemaakt en daarom vind ik gewoon dat ‘ie mag blijven. ♥

xoxo

Geef een reactie

