Woensdag 29 februari

Hi,

Vandaag 29 februari, eigenlijk best stom dat die datum gewoon maar één keer in de vier jaar voorkomt. ;p Woensdag alweer, het gaat niet echt sneller dan andere schoolweken, maar ik wil gewoon niet dat het zo ‘snel’ gaat en dan wel. Maar, back to the point; ik werd om kwart over 7/half 8 weer wakker, echt al heel de vakantie! Meestal zit ik na twee dagen wel in het ritme van kwart voor 8 wakker worden ofzo, mja. Ik hield het ook niet langer dan tot half 9 uit in m’n bed, what happenend? Na even aankleden moest ik eraan beginnen; huiswerk doen, want vandaag was mijn ‘huiswerkdagje’. Dus ik heb braaf een uurtje huiswerk gedaan, online, macarons gegeten, een uurtje behang eraf getrokken (€3, ketjjing), met m’n zus naar de Lidl voor verse broodjes en broccoli, (chocolade)broodjes gegeten, nog een uurtje behang eraf getrokken (€3,-!), halfuur ‘eco werkstuk’ ;s met paps gedaan. Zo, dat was mijn dag tot nu toe in vogelvlucht. Nu even lekker posten en dan om 15:25 weg, ik heb met m’n moeder afgesproken bij de paardenwinkel voor een nieuwe paardrijbroek.
Als ik dan thuis ben even wat eten en drinken en denk ik nog lekker lezen, misschien nog wat huiswerk want eigenlijk heb ik nog niet echt veel gedaan hahah. Misschien even helpen met eten maken ofzo, gewoon, heerlijk rustig =)

xoxo

Tumblr_lu6w6codo11qaw1c9o1_500_large

Geef een reactie

