Donderdag 1 maart

Hi,

Ik heb echt nog bijna niks nuttigs uitgevoerd vandaag, hahaha. Kwart over 7 wakker, halfuurtje lezen, en toen ging ik naar beneden om de tafel te dekken, vaatwasser uitruimen, cavia’s + kat eten geven en sinaasappels uitpersen. Om 9 uur dook ik nog een uurtje terug in m’n bedje om m’n boek uit te lezen. Toen wilde ik eerst behang eraf gaan halen, maar dat kon nog niet, dus ging ik eerst douchen enzo. Daarna weer €4,- verdiend met een uurtje en 20 minuten ‘werken’, yay =D Geluncht en nu achter m’n laptopje. En over een uurtje weg naar R’dam stad, eerst een cadeautje koken bij een bepaalde winkel voor de buurvrouw, en dan daar uit eten. Gezelligg dus!
Maar ik moet zo wel weer gaan, want ik moet nog even make-up en alles doen voor we weggaan. Deze vakantie zit ik trouwens best weinig achter m’n computer, in elk geval, geen hele dagen. Maar dat komt denk ik ook door m’n nieuwe mobiel met Wifi, dan kan ik gewoon even twitter enzo tussendor doen. ^^

nou xo ♥

Img1456186536_large

Geef een reactie

