Geslaagde avond (:

Hey,

Ik had dus verteld dat we gister uit eten gingen. Nou, het was echt heel gezellig & lekker. Het allemaal in de post van vandaag proppen vond ik een beetje zonde, dus dan maar even een extra post.
We gingen naar eetcafé ‘de Hofnar’, nog nooit geweest, maar ik had even gegoogled en toen kwam ik daar op. Het bleek dat er ook allemaal posters bij ons in de buurt hingen, want op donderdag hebben ze voor €10,- onbeperkt spareribs, op dinsdag kip-saté enzo. En ik had al tegen m’n moeder gezegd: hmm, onbeperkt spareribs! Zaten we opeens in dát restaurant. Op donderdag! Eerst deden we nog een voorgerecht, meestal doen we het niet, maar deze keer wel. ;p Duurde wel even voor we het kregen, maar was wel lekker. M’n zus & ik deelden ‘kalfslende’. Bij het hoofdgerecht gingen m’n moeder en ik natuurlijk voor de spare-ribs. Die waren echt heul lekker, en ’t was onbeperkt, dus kon je gewoon nog wat bijbestellen.
Toen we toch voor uitgebreid gingen, namen m’n zus en vader ook nog een toetje. (Ik mag niet echt melk, en toetjes zijn natuurlijk vaak roomijs, dus dat werd ‘m niet.) M’n zus had brownie, chocolademousse en straciatella ijs. Alleen er tegenover zitten was al leuk, hihi. M’n vader had applecrumble, dus je verwacht zo’n taartpuntje, kreeg ‘tie gewoon een bakje met taart erin! Dat was wel zo veel, daar kon best wat af dus heb ik nog wel even meegegeten, was echt verrukkelijk.
We waren om 8 uur weer thuis, op tijd voor Wie is de Mol ^^. Was dus echt een hele leuke avond en ook nog best goedkoop. (Als ik kindermenu had genomen was ik gratis!) Geen reclame hoor, maar als je nog een keer gezellig uit eten wilt, is het een hele leuke tent (: www.dehofnar.nl

xoxo

4845751379_f12b63e8db_z_large

Geef een reactie

