Vrijdag 2 februari

Hello,

Vrijdag! Ik kom eindelijk in het vakantieritme: ik werd gewoon om half 8 wakker, wauw. Lekker tot 9 uur in m’n bedje gebleven en toen eerst eens ff opruimen. Want mijn zomer t-shirten lagen echt op een rommelige hoop, en dat zag ik telkens als ik mijn kast opendeed (ze liggen op een plank boven het hanggedeelte). Dus die heb ik eerst allemaal netjes opgevouwen en toen in het hanggedeelte m’n truien & vesten van dik naar dun gehangen, haha. Aangekleed en daarna kon ik alweer beginnen met behang eraf halen, wat ik weer een uur en 20 minuten heb volgehouden. Nog even gelezen (leuk boek joh :’)) en toen geluncht, en op de bank nog even gelezen. M’n katje kwam bij me op schoot liggen, helemaal spinnen en kopjes geven, zo liefff.
Nu zijn m’n tante en nichtjes er. Ik moet gewoon eventjes wat doorlezen van mezelf voor school, en daarna ga ik  naar beneden. Om half 4 met een vriendin naar de manege, zonder zadel rijden yeah. En dan eten, douchen en tv-avondje. ☺ Ook vandaag komt mijn computer niet vaak voor, I’m so sorry guys.

xoxo

Tumblr_lxensbkl9t1r7lyy4o1_500_large
Really feel like this when I’m horseriding without seattle ♥

Geef een reactie

