Zaterdag 3 maart

Dear reader,

De een-na-laatste vakantiedag alweer. Hopeloos genoeg werd ik weer om kwart voor 7 wakker -,- Maar ik mag van mezelf altijd pas m’n lampje ofzo aandoen als het 7 uur is, dus ik nog ff een kwartiertje liggen, maar slapen ho maar… Om 7 uur ging ik toen dus maar lezen. Om kwart voor 9 m’n bed uit en aankleden, en toen vonden m’n ouders het wel handig als ik nog even hielp met het behang eraf trekken. Dat werkje heb ik echt heel vaak gedaan deze paar dagen! Normaal kun je het er gewoon afstomen, maar dat kan niet omdat hier hout onderzit. Gelukkig hoefden er alleen nog maar twee muren ofzo op de kamer van mijn zus, maar het kwam daar wel heel moeilijk af. Na een uur vond ik het wel weer genoeg en ben ik – verbaast het je nog? – gaan lezen. Weer even een boek van 115 pagina’s uitgelezen haha.
Toen heerlijk geluncht met broodjes en daarna de keuken in gegaan om wat te bakken, het staat nu af te koelen. Een stroperige appelkoek noemden ze het geloof ik… Was best een apart recept, maar als het lekker is, laat ik het jullie natuurlijk weten! Mijn computer ging om half 3 pas aan; even deze post erop gezet en nog wat online, en om 3 uur ga ik weer even huiswerk doen, yay. Voor de rest niet zo veel, vanavond pizza eten en we gaan ‘m zelf maken, het deeg ook dus daar ga ik nog even mee meehelpen. Ook al ben ik best een gevaar in de keuken want ik snoep echt té veel :3
Maarja alles gaat lekker rustig vandaag, want ik ben niet echt in topvorm door zonder zadel paardrijden gister, ahumm. Nog even genieten van de vakantie/nu meer weekend!

xoxo

Splatter3_large

Geef een reactie

