I’m sometimes a little bit weird, but those are so MY things :’)

hi ♥

‘My things’, een beetje vaag ja. Maar ik kan me soms gewoon heel erg verheugen op of genieten van…

# Een avondje tv-kijken. Lekker op de bank zitten naast m’n moeder met m’n zus & vader en ergens nog een snurkende kat. Oja en mijn leuke hobby, de 3D kaarten van mijn moeder versieren met ‘borduursels’ :’). Dit deed zij altijd al, en op een gegeven moment begon ik me soms een beetje te vervelen met alleen de tv, en dan is dit leuk om tegelijkertijd te doen. (Ook al gaat het met Nederlandse programma’s wel iets beter tegelijk dan met Engelse.)
# Op weheartit rondsurfen en, ehmm, plaatjes bekijken van muffins, taarten, cupcakes, donuts etceteraaa. Jup, I’m bad. Maar dat kan ik echt wel een halfuur volhouden. Achjoh, zolang ik het niet allemaal opeet! ☻
# (Beauty)blogs checken. Eigenlijk doe ik dit sinds de vakantie, nu ik m’n hyves minder kan checken en onderhouden enzo ben ik overgestapt op dit rondje: Beauty Before Breakfast – Beautygloss – Girlscene – OhMyFoodness – MyCherise & dan nog soms nog wat blogs van vriendinnen oid. Als je het gewoon ‘bijhoudt’ en elke dag de nieuwe artikeltjes (1 of 2 per blog) leest heb je weer 15 minuutjes aan leesvoer.
# Het ontbijt. Jups, I’m a weirdo again. Maar als ik aan het aankleden ben dan krijg ik vaak vanzelf best honger en heb ik er echt zin in om om half 8 naar beneden te gaan voor een geroosterde boterham met jam, versgeperst sinaasappelsap en ontbijtkoekje. Ontbijt overslaan? No way! (Dit gevoel heb ik trouwens ook op school, dan kan ik ook echt zin hebben in m’n bammetjes gewoon omdat ik ze lekker vind haha.)

Ik denk dat dit het wel was, anders moet ik het weer opslaan als concept om te wachten op dingen die me te binnen schieten en dan duurt het weer zolang voor jullie ‘m zien. Hoop dat jullie de titel nu een beetje snappen en hope you liked it!

xoxo

Tumblr_lp6yxphrcy1qiaweco1_250_large Cuddling with your sleepy-head-cat, love it.

Geef een reactie

