Maandag 5 maart

Hello,

Alweer de eerste schooldag gehad! ’t Is altijd weer even doorbijten, maar op zich ben ik nooit zo heel moe ofzo, omdat ik in de vakantie nooit 11 uur ofzo pas wakker word. Alleen het idee dat je opeens niet meer naar beneden kan komen en zelf kan doen wat je wil, maar dat je naar school moet, is wat minder. Gelukkig was het wel gezellig m’n vriendinnen weer zien enzo en ging het ook nog best wel snel voorbij. Ik had/heb ook niet zo veel huiswerk, voor morgen wel een repetitie godsdienst die ik nog best wel helemaal moest leren vandaag * kuch kuch *, maar dat is nooit zo moeilijk en zit er nu wel redelijk in. Voor de rest deze week woensdag een repetitie wiskunde maar daar leer ik nooit echt voor en donderdag een so grieks van woordjes die ik alleen maar elke dag even 10 minuutjes hoef te doen. Nog best te doen en als ik wel hard moet leren ben ik morgen lekker het zesde, 14:40, uit ☺
Zo meteen even iets uitprinten, tas inpakken en dan van half 9 tot half 10 The Face kijken, ben benieuwd of het leuk is. Jullie ook een fijne avond! ♥

xoxo

Tumblr_m0dijlstde1qaobbko1_500_large
Hmmm dit zou ik eigenlijk best op mijn slaapkamer muur willen hebben!

Geef een reactie

