My Room Part Two


Mijn kamer; L-vormig. In dat inhammetje zit de badkamer. Eigenlijk had ik heel dat stuk erbij, maar dat was wel heel krap in de badkamer, dus hebben ze het heel droog uit mijn kamer gehaald. Gelukkig is dat al zolang ik me kan herinneren, dus geen opeens verkleinde kamer 😉

Vandaag weer een redelijk saai stuk, namelijk alleen maar twee ramen, een gordijn en een vensterbank. ^^ Maar ik zou je maar vast gaan voorbereiden op de volgende twee, whoehoee!

Mijn gordijnen. Crème. What to say about it? Oja, je ziet geen vouw in het midden, het is één lange die naar links opengaat. Want als ze open zijn kunnen ze alleen naast mijn bureau hangen, aan de andere kant hangen ze anders namelijk op mijn bed.

En dit is mijn vensterbank met verwarming eronder. (: Mijn vensterbank is nog roze, toen mijn kamer twee jaar geleden is vernieuwd, was het een beetje veel werk om dat over te doen. Van links naar rechts wat er op staat: een paardenbeeldje – beker van CED dictee (5e prijs =D) – Furreal kat (stond er nog voor ons oppaskindje, ze pakte ‘m telkens weer, maar nu ze weg is kan die eigenlijk wel opgeborgen) – CD van geschiedenismethode met verschrikkelijke proeftoetsen erop, opschrijfbriefje & economieboek op een placemat met een foto van mij & Saar♥ erop – fotolijstje met foto van Saar erin – hoefijzer, maar die zie je niet.
Oftewel: een goede opbergplaats. Want als de gordijnen dicht gaan, zie je het niet meer ;D

Dit was ‘m weer, nogmaals: bereid je voor op de volgende twee!

xoxo

Geef een reactie

