Woensdag 7 februari

Hey,

Het was weer een lekker zooitje vandaag op school. We hadden echt vier roosterwijzingen ofzo, alle uren door elkaar gegooid. Een leraar wist dat niet, hij moest nu opeens eerder beginnen, dus hadden we het tweede een tussenuur. Daar heb ik dus echt precies niks gedaan. Tussenuren waarin je huiswerk kan maken zodat het thuis niet meer hoeft: prima! Maar als je niks te doen hebt, en het enige wat je doet eten & eten kopen is, is het echt een not-done voor mij. Het derde uur moesten we ook nog 10 minuten wachten ofzo omdat we geen lokaal hadden, en toen we eindelijk zaten hadden we ook nog een onverwachte so. Het vierde een repetitie wiskunde, toen gelukkige even bijkomen het vijfde en zesde bij techniek, toen nog een uurtje aardrijkskunde en dan loop je naar buiten, de vrijheid in… Regent het pijpenstelen XD Maar ik had gelukkig wel op advies van m’n moeder m’n regenpak mee. Alleen mijn pony/lok hing in mijn ogen, bah.
Thuis Duits gemaakt en nog wat gelezen/geleerd, maar niet echt veel ofzo dus om 5 uur maar gaan douchen, was eigenlijk niet de planning maar morgen heb ik toch niet echt tijd omdat we bij mijn opa & oma gaan eten dus het kwam alleen maar goed uit. Ik had btw coupe plensbui, dus dat was sowieso niet meer bruikbaar. Net heeerluk gegeten; aardappelwafels, zo’n kipkluifje, bloemkool, beetje uitjes, sla & appelmoes en toen op de bank nog chocoladevla. Yum <3☻
Hm nu gaat de tijd me iets te snel, dus even afsluiten, tas inpakken voor morgen en dan richting catechisatie aka cathebak. Zou het droog zijn…? Please let it be!

xoxo

Tumblr_m0iz7urztu1rnygkvo1_500_large
Swimming in the rain. Yay (:

Geef een reactie

