Zaterdag 10 maart

Hello!

Het is al weer twee dagen geleden, maar hier ben ik weer. In het weekend ♥! Vanmorgen werd ik om 8 uur wakker, eindelijk een keer wat later. Na een uurtje aangekleed, even wat huiswerk gemaakt ghehe en toen m’n laptop opgestart en een uurtje beautyblogs gelezen met twitter open en radio aan. M’n moeder is op de verdieping boven me aan het schuren, dat is een iets minder fijn geluid, haha. Doet me denken aan de tandarts die aan het boren is. Hmm.
Ik denk dat ik tot de lunch achter m’n computer blijf hangen, en daarna naar het winkelcentrum in m’n eentje. Ik moet namelijk nog even een cadeautje kopen voor een feestje vanavond en om de een of andere reden heb ik ook echt zin om naar de winkels te gaan, dus nog even de nieuwe collecties bekijken van kleren en make-up en alles denk ik. Als ik thuis kom wacht nog een hele repetitie natuur- en scheikunde op maandag, dus die kan ik dan gaan leren. Oja en ik moet nog regelen hoe ik op dat feestje kom, haha. Voor de rest eventjes helpen met koken denk ik en dan ’s avonds van 19:30 – 22:00 bij een vriendin. Pretty nice!

xoxo

3390e3f7e1_80275213_o2_large

Geef een reactie

