Zondag 11 maart

Hey,

Het weekend gaat al weer snel, maar gelukkig nog een hele zondag. Gister lag ik pas rond twaalf uur in m’n bedje, doodop kon je me dus wel noemen. Ik werd vandaag weer om 8 uur wakker, lezen & ontbijten en toen uit m’n bed. Gisteravond had ik geen tijd om m’n gezicht te reinigen met milk, lotion, crème opdoen en alles dus deed ik dat vanmorgen nog eventjes. Wat eigenlijk wel lekker wakker worden was, misschien dat ik het wel iets vaker ’s morgens ga doen, maar dan moet ik wel vroeger uit m’n bed. Of ik doe het gewoon op zaterdag en zondag. (: Toen even opgeruimd en aangekleed, naar de kerk, geluncht, en nu nog eventjes posten en dan, tja, ik weet niet. Lezen in het zonnetje, misschien nog even tv-kijken ofzo, en dan weer naar de kerk en ’s avonds wijkavond hier. Oja en nog wel even douchen denk ik, maarja dat zie ik dan wel weer.
Jullie ook een fijne lentezondag!

xoxo

Z219930876_large

Geef een reactie

